Ons verhaal
Belangrijke mijlpalen in het leven zoals trouwen, scheiden, kinderen krijgen, een carrièrestap maken, met pensioen gaan en onze onvermijdelijke dood, maken alles anders. Het zijn bijzondere stappen en momenten. Vaak feestelijk, maar ze zorgen ook voor onrust en stress en daar zijn we niet altijd goed op voorbereid.
Marije en Elsbeth, ontwikkelden daarom And Now What? Een serie met prachtig vormgegeven invulboeken en kaartensets waarmee je je op een fijne manier deze mijlpalen goed kunt voorbereiden en vieren.

Over Elsbeth
Elsbeth Boes (40 jaar) is maatschappelijk ondernemer en de auteur van de invulboeken en kaartensets.
“Het idee voor het eerste And Now What? invulboek over de dood ontstond toen mijn moeder ernstig ziek werd. Ik kreeg de behoefte om dingen te vragen en vast te leggen en realiseerde me dat we totaal niet goed zijn voorbereid op het einde van het leven en het gesprek daarover te vaak uit de weg gaan. Ik hoop dat onze invulboeken en kaartensets helpen om mensen meer rust, helderheid en vertrouwen te geven bij de belangrijke stappen die je in het leven zet.”

Over Marije
Marije van Regenmortel (40 jaar) is freelance art director en (interieur-)vormgever. Het prachtige design van de invulboeken en kaartensets is het werk van Marije.
“Een paar jaar geleden is mijn vader plotseling overleden, dus ik weet als geen ander hoe belangrijk het is om wél over het einde van het leven te praten. Hetzelfde geldt voor andere belangrijke mijlpalen. We wisten vanaf het begin dat we de vormgeving van de invulboeken en kaartensets er echt wilden laten springen. Als je zoiets moois in handen hebt is het extra bijzonder om het te geven, te gebruiken en bewaren.”

Onze werkwijze
Wij ontwikkelen al onze producten in samenwerking met experts uit het werkveld en baseren ze op wetenschappelijke onderzoeken. Naast persoonlijke en prikkelende vragen en opdrachten vind je in onze boeken dus ook waardevolle inzichten, tips en inspiratie die je echt verder helpen. Daarnaast zoeken we per onderwerp voor je uit wat de beste boeken, websites, documentaires en podcasts zijn voor extra verdieping. En we besteden bewust heel veel aandacht aan de vormgeving van onze producten. Want we geloven dat het daardoor extra leuk en fijn is om onze producten te geven en gebruiken.